" SylviaaMuhd"

Sylviaa Muhd
Dashboard | +Follow


Because I say hi to you, though I don't particularly like you, doesn't mean i'm fake, just means i'm mature enough to not let you bother me


" The Lonelyness Princess Evahh "

i just an a pretty princess and you may find me on instagram I'll be follow you back dear readers. instagram : sylviaamuhd





IV SIGMA II :)}
Monday, 19 March 2012 | 1:48:00 am | 0Comment



 
Hi..today i'm gonna to tell u all's about my class and their classmate..
hahahah...story about classmate..hahah...
mesti banyak gelagat dia orang kan ?
ha! ni yang sylvia nak story ni... antara gelagat yang mencuit hati ialah :


 
hahaha meh saya perkenalkan mereka berempat ni..
yang pakai sapu tangan tuu : (nana)
sebelah nana : (nad)
yang lelaki tuu : (pretip)
sebelah pretip : (dila)
wah!!! ramai nya peminat pretip sampai nana,nad,dila minat dekat pretip..
hahahah... secocok lah korang ni... suka-III >_<


 
yang ni Fateha..
dia baik-II belaka...
sylvia suka time dia senyum and gelak..
ayoyoy...ada dimples la!!
KAU HADO ?

 

yang ni Nadirah (nad)
dia rakan se-Gosip sylvia hahaha...
best juga kawan dengan dia...
dia ni tinggi macam galah...
UNTUNG LAH~
hahaha...
sylvia dengan dia kira seKEPALA lah !! XD


 yang ni sylvia..
GEDIK KAN?
hahaha well U know me..
nama perempuan..
so memey lah gedik..
alah  sylvia gedik sikit je tak apa kan?
..okok good-II
kalau tak apa...
:)


 yang ni Akhmal satu GENG dengan yang ni:

 

dorang ni GILA-II sikit...
ni ZUL..
dia dengan akhmal satu kepala...
ZUL kaki lukis and akhmal kaki porak-peranda...
zul ialah seorang "JIWA KACAU"
hahhaha
Dua orang ni GILA!!


yang lain pula cerita ...
COUPLE?
memang pun...
sweet taw ! dalam kelas pun sempat lagi!
hihihih...
apa-apa je lah..
hope Atin and Aidil..
kekal... :)
 


 


 itulah antara gelagat-gelagat Kami!
sampai sini saja taw!
kawan-kawan jangan marah ye...
sylvia saja buat pasal kelas kita :)
bye-bye :)