" SylviaaMuhd"

Sylviaa Muhd
Dashboard | +Follow


Because I say hi to you, though I don't particularly like you, doesn't mean i'm fake, just means i'm mature enough to not let you bother me


" The Lonelyness Princess Evahh "

i just an a pretty princess and you may find me on instagram I'll be follow you back dear readers. instagram : sylviaamuhd





Tuition -II Kay :)}
Monday, 9 April 2012 | 8:16:00 am | 0Comment




 
Hi... pagi-II buta ni saja sylvia nak kongsi cerita pasal tuition :)
semantara itu..."suami" sylvia dah tidur dengan
keadaan yang comel taw!!!
hah!
once upon a time...ceh3..
kalau sylvia pergi tuition..
biasanya sylvia pergi dengan atin :)
ni dia atin itu :)
 
comelkan dia :)
sylvia tuition dekat "Pusat Tuisyen Didik Jaya"
buat masa sekarang..
kelas tuition sylvia sikit je orangnya..
maklum lah..
bak kata orang..
form4 kan "honeymoon"
 but i don't think so?
heheheh...sylvia dengan kawan-II
seronok belajar dekat sana..
seperti ini :
 
alolo syahirah (kebab) malu-II kucing pula dah!
syazana lek je kan-II :)
ini ialah sylvia..
time ni tengah buat soalan "SEJARAH"
ohhh!! no!
sylvia agak kurang suka pasal subjek sejarah sebenarnya..
sebab itu lah gambar di atas menunjukkan..
seperti orang tengah nak jawab exam je..
KONONNYA:)
ini lah soalan yang sylvia kene jawab..
nampak ke tak?
kalau tak nampak tak apalah :)
then tadi "kebab" study sambil malu-II kucing tapi 
kali ini tak OK!!!
tengok ni !
apa macam OK?
ha! "STUDY SMART" gittu :)
yang sebelah sylvia itu ialah farahin..
budak otak MATH
hehehe..
ini lah cikgu math cikgu tuition sylvia :0
he's name call "Mr.Handsome Ho"
hahahah...
suka buat lawak !
yang tak boleh blaaaaaa
timee dia buat-II jadii PONDANNN
hahaha...
then yang terakhir sekali ialah..
apalagi..
balik tuition perut kita ornag pun mula lah..
"KKKKRRRUUUIIIKKK"
banyak sakit oHH!
jadi kita ornag pun ambil masa kejap untuk "melantak"
macam ni la..
muka kekenyangan memang cam gittu...
then pakai pula spec da macam nenek pula..
:)
 
tengok syazana..
time makan pun sempat posing sambil pegang apatah nama nya 
hehehe...
itu sahaja..cerita sylvia pagi-II buta ni..
ok sylvia nak pergi tidur ni..
NGANTUK:)
~out~