" SylviaaMuhd"

Sylviaa Muhd
Dashboard | +Follow


Because I say hi to you, though I don't particularly like you, doesn't mean i'm fake, just means i'm mature enough to not let you bother me


" The Lonelyness Princess Evahh "

i just an a pretty princess and you may find me on instagram I'll be follow you back dear readers. instagram : sylviaamuhd





The End Alhamdulillah :)}
Sunday 27 January 2013 | 9:08:00 am | 0Comment



hai semua :') syukur Alhamdulillah syukur syukur syukur Ya Allah :)) semua dah settle tapi ikut hati masing2 kalau ada lagi dendam di hati,bagi aku mungkin biar Allah saja yang tahu :) aku minta maaf dari pihak adik aku dan termasuk diri aku sekali,aku tahu aku melampau :'( aku minta maaf kepada semua yang terasa hati. Apa apa pun thanks kepada rizwana,linda,aliah,syak,syakila sebab bagi nasihat bagi support walaupun dorang adik adik aku :)) and tak ketinggalan syira yang text aku tanye apa masalah semua and syira tahu cerita sebenar. THANKS YOU ALLS :) sekarang hati lebih tenang sikit sikit je lah eh skit je. apa apa pun SYUKUR ALHAMDULILLAH :)) and kepada semua kawan kawan yang sudi dengar pasal masalah ni TERIMA KASIH !